Tråd 3

okej, det här börjar snart bli det ända jag skriver om. Men ett tydligt tecken på det är ju att det är någonting som intresserar mig och samtidigt gör mig förbannad att man kan yttra sig på sånt sett som coolasnubben88 gör, haha.
Här är det senaste :

"har inte sagt att inte vem som helst kan testa det? så fall förstod du mig fel. Det jag menar är, hur fan man kan tro att man ska fatta/kunna massa första gången man öppnar programmet? Eftersom det verkade vara det som tråd skaparen trodde. Och jag säger fotfarande att skaparna utav programmet har gjort programmet för seriöst  folk/företag och det förstår ju dom flesta genom att bara kolla på priset. tror inte utvecklarna tror att en 15 årig kille ska pröjsa 10 000 för programmet och göra färgbilder till svartvitt eller vad som helst. MEN självklart kan alla lära sig programmet. "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback