Trött onsdag.

Jag var alldeles för trött imorse för att hålla koll på mina egna saker och olyckligt nog så var det mobilens tur att försvinna på stadsbussen ner till station.

Så nu sitter man här, helt mobillös och känner sig nästan lite handikappad utan alla nummer osv. Men jag har inte lagt ner hoppet helt och hållet, tror nämligen att det finns en och annan eldsjäl här i Bollnäs som kanske har lämnat in den på hittegodsavdelningen. Mamma hade fullt upp med att försöka få tag på dom idag, men dom var tydligen i Ljusdal, så imorgon får vi göra ett nytt försök, eller ja, mamma eftersom hon är den som har en telefon..

dessutom så tror jag inte att någon känner sig sådär jätte impad av att hitta en tejpad, glapp, sliten mobil heller, så risken att någon har tagit den är kanske inte så himla stor. Men man vet ju aldrig. Om det nu är så är det ännu en anledning till att köpa en ny telefon. Men det vore ändå tråkigt om den var helt borta.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback