Onsdag 18 november - Drygdag

Drygaste dagen på länge.
Dagen börjades med att vi hade i-projekt, hade dock ingen lärare så vi gjorde ingenting utan vi satt bara vid datorerna hela morgonen fram till lunch sen därefter hade vi projekt där jag inte heller gjorde så mycket. Kollade på lite miljötips osv. Och sen hade vi samhällskunskap sista passet, där vi tydligen hade fått en ny uppgift förra veckan. Kommuner, landsting, eu osv. Och som om inte skoldagen skulle vara dryg nog, så fick jag stå i bussen hela vägen ifrån Söderhamn tills två hållplatser innan jag skulle av här i Bollnäs. Det var lagomt drygt kan jag säga.

Och ja nu så har jag kämpat med att komma på någonting att prata om på ledarskapen imorgonbitti. Ett muntligt föredrag på 10minuter som ska innehålla VAK. Men jag kom inte fram till någonting vettigt, så jag ska prata om mitt gosedjur som jag hade när jag var liten. Vilket kommer bli jättehemskt på något vis.

DOCK, så har inte dagen varit helt dryg, inte för alla, speciellt inte för Erika, som fick körtkort idag!
Grattis igen. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback