Gratiskläder

Jag har säkert berättat om den här sidan förut, men jag tar det igen för er som kanske har missat det.
Jag skrev förut om att jag var lite skeptiskt till detta eftersom det alltid brukar finnas en hacke med det när det står "GRATIS" det brukar kosta någonting i slutändan ändå, men faktiskt inte, jag har varit medlem på gratisklader.se ett bra tag nu, över ett år iallafall, och ja, det ända jag har fått det är ju mitt presentkort jag har samlat ihop poäng till.

Hur man samlar poängen till presentkortet är bland annat att man deltar i olika undersökningar, tävlingar, besöker hemsidor/bloggar, värva vänner samt om man tillexempelvis klickar hem någonting från Ellos, CDON, Nelly som är på kampanjen just nu. Allt detta ger dig poäng som du senare kan växla in som presentkort på Cubus, Nelly, JC, H&M, Jysk, Stadium eller Twilift och presentkorten kan hamna på 150kronor och 250kronor beronde på hur mycket poäng du har samlat ihop.

Ifall du tycker det låter bra, klicka då på banner här nedan för så kommer du direkt till gratisklader.se's hemsida!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback