Onsdag 25 augusti

Åh jag har så mycket tankar i huvudet nu så jag vet nästan inte själv vart jag ska ta vägen. 

Hur som helst så hittade jag lappen om när jag börjar i skolan igen, Måndag 30:e augusti klockan 10:00 i biosalongen. Vilket känns rätt så bra med tanken på att jag bara har gått och släpat fötterna efter mig hela sommaren och ja, nästan växt fast vid datorn. Men samtidigt som det har varit så skönt att inte behöva bry sig om någonting så klagar jag inte på att få komma in i en någorlunda vanlig vardag igen. 

Det ända jag vet vad jag ska kolla på nu innan jag börjar i skolan, är nog som är vartenda år,  pennor (blyerts & bläck), sudde och kollegeblock. Samt även en liten grej som egentligen inte alls har någonting med skolan att göra, det är bara en vill ha grej ändå, graffiti nagellack. Har sprungit på stan var och varannan dag och letat efter det men det ända jag har hittat är rosa eller ingenting alls. Verkar gå rätt fort innan dom är slut, så det gäller ju att hålla sig framme. Dock tror jag inte heller dom här hemma tar hem alla färger.. brukar vara så. Vet inte varför. 


Kommentarer
Postat av: hanna

heeey jag gillar din blogg!

Postat av: Felicia

diggar verkligen de där nagellacket!

2010-09-01 @ 17:49:54
URL: http://ffelli.blogg.se/
Postat av: SANDRA-EN BRA BLOGG!

cooolt :D

2010-09-06 @ 21:05:57
URL: http://saandraans.blogg.se/
Postat av: Gjermundoliwia

Great site and interesting informations. THX!

2011-01-11 @ 12:45:44
URL: http://gjermundoliwia.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback