Dag 13 - Den här veckan

Den här titeln var ju lite som man tolkar den själv. Det kan ju antingen handla om veckan som har varit eller veckan som kommer... hm, jag kör båda två!

Den här veckan som har varit har varit väldigt hektisk om jag får säga mitt. Har verkligen varit mycket i skolan. Det har varit lite som att när man väl är klar med en uppgift, så kommer en annan. Och utöver det så har vi även börjat flytta, fick nyckeln i onsdags. Så det har varit ett och annat flyttlass som har gått dit var dag om man säger så. Mitt rum är i princip helt borta nu, finns bara säng, skrivbord, spegel och nån blomma kvar sen är det tomt. Känns tråkigt. Vill fortfarande inte flytta. Maja mår dåligt och äter inte någonting, känns lite som en protest att vi inte ska flytta. 

Den här veckan som kommer påbörjas bland annat ett nytt grupp-projekt i skolan. Vet inte alls vad det kommer bli men kan ana att det kommer att ha någonting att göra med produktfoto eller något liknande, ska bli spännande att se vad det blir.. Och ja.. sen har vi det där med flytten igen, allt ska vara ute från huset imorgon var det tänkt.... så det här blir nog den sista natten på klockarvägen! Vill fortfarande inte... 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback