Glee

Nyss avslutat ett litet "Glee-maraton"

Jag såg första programmet lite då när det gick på tv och visst, jag tyckte att det verkade bra och funderade på ifall man kanske skulle börja följa det, men gjorde det aldrig, tänkte att det var väl som alla andra serier, samma saker som händer. Dessutom har jag aldrig varit för att följa någonting på tv sådär, dom brukar ju alltid lyckas pricka in att då när det är som mest spännande, ja då är programmet slut och då måsta man vänta en vecka för att se nästa avsnitt.

hur som helst så hittade jag avsnitt 1-4 så jag tänkte att jag skulle börja och kolla på dem och se sen vad jag tyckte, och ja, nu är dom slut. Så jag sitter nu och väntar på fortsättningen som är klar om 8timmar.. vilket då betyder att jag inte kommer hinna se dom nu ikväll, men så snart som möjligt hoppas jag på, haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback