Måndag

Måndagen har varit helt okej. Vaknade grymt trött men som vanligt efter en dusch och frukost som idag var extra god. Bollnäsfil, müsli, tekaka och biro ost plus ett glas möjk, det satt jäkligt bra kan jag säga er. Väl i Hudik så var bussen försenad så vi kom dit vid tjugo över nio istället för nio, så det var praktiskt taget bara att sätta igång då med allting. Dock gjorde inte jag det, jag bara satt mest. Lika så dom andra två passen också kan man väl säga. Sen slutade vi tidigare idag, som jag kanske sa igår? Klockan två kom bussen till skolan, så kvart över var vi nere. Så då passade jag på att kika in på Boá, Ur & penn, Gina och Carlings. Blev fyra fynd, tre till mig och en till min syster.

Och eftersom hon kommenterade här omdagen så ska jag inte vara så dum att skriva VAD det var jag köpte, det ska hon få se själv när hon ha det i händerna 8)

Kommentarer
Postat av: Linda

:P

2010-02-02 @ 11:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback