Onsdag 10 februari

Jag må ligga på latsidan som inte har varit i skolan. Men jag har å andra sidan fått jättemycket gjort med teorin, vilket känns jättebra och skönt. Sen har det blivit massproduktion på små virkade jordgubbar emellan åt när jag inte har suttit med teorin.

Inlägget jag skrev igår, om väggorden som jag hade fått av mamma reagerade min syster på.
"- haha, du borde ha nån mening där det stog tvärtom - skynda dig du är försenad! :P"

Men grejen är ju det att jag får det jättestressigt då på morgonen när jag ska iväg, så stressigt att jag får springa sista biten för att hinna, eller tillochmed ända ifrån dörren. MEN, jag brukar ju faktiskt hinna med den av majoriteten av gångerna.  ^^

Nu ska jag hoppa in i duschen för att sen sova. Hade planer på att åka till skolan imorgon.

Kommentarer
Postat av: Linda

jag menar det, du behöver ingen som säger att du kan ta det lungt, då kommer du ju ALDRIG hinna med bussen :D

2010-02-11 @ 16:47:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback