Ny termin, den allra sista!

Ja, då var lovet slut och redan har man klarat av två skoldagar. Dock två väldigt sega. men jag antar att det kommer att gå snabbare när vi väl kommer igång med allting igen OCH när det väl kommer värme till skolan.. vilket beräknas komma i februari hörde jag idag.

Någonting som jag känner en jättelättnad över är att jag är klar med allting sen förra terminen så jag kan sikta på nya uppgifter utan att behöva tänka på saker jag ligger efter i, det är så fruktansvärt skönt. Det medför dessutom att jag får mer tid åt annat, vilket som blir teori, vilket jag alldeles strax ska plugga med och därefter bli det film kikande! Yes man och Coraline från
lovefilm.se

Hej på ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback