Midsommar

Blev inte så mycket till midsommarfirande för min del iår, känner inte precis att jag går miste om någonting heller, och om jag gör det, kan jag lika ta igen det sen någon annan dag. Jag har ju som sagt "sommarlov" ända fram till sista augusti..

Anledningen till varför det inte blev någonting speciellt idag var väl dels för att jag kände att om jag skulle vart ut på nå, så hade jag antagligen tagit nån cider, sen har jag nästan en hel Artic-flaska kvar, så den hade nog också rykt, så det hade blivit en hel del och jag hade antagligen mått dåligt imorgon, trött och bakis. Den andra anledningen till varför jag inte valde det alternativet var för att jag ska på släktträff imorgon med 80st bjudna, storkalas med andra ord. Känns inte som om man vill sitta där och känna sig alldeles unken, trött och kanske lite illamående och sedan på det spela trevlig mot allt och alla som kommer och hälsar på en.

DÄRFÖR blev det lugnt för min del.

Ska väl ta och gå och lägga mig och sova nu snart med, funderar på att ta och kolla på Justin Timberlake's konsert som jag såg på tvn för några årsen, fastnade verkligen för den. Så den ska jag nog kika på nu innan jag går och lägger mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback