Cykeltur

Hör och hämpa, jag och mathias tog oss en rejäl cykeltur igår! Runt i princip hela bollnäs, haha. Började med att jag cyklade från Granberg ner till Hedhamre där jag satt en stund och pusta ut, sen så började den långa biten. Hedhamre, stan, Ren, Scandic, Långnäs, Häggesta och sen tillbaka in mot stan och ut mot ren igen och sen hem igen. Allt som allt tog det ca 3-4timmar, men då stannade vi både och åt glas och satt ute på en brygga vid scandic. Kändes bra måste jag säga, jag som knappt rör mig annars, haha. Hade tänkt cykla hem idag också, men det funkade inte, det spöregnade när jag vaknade, så jag tog en prommenad till stan med paraply för att sedan ta bussen hem.




Vad som resulterade i all cykling igår är att jag har super ont i rumpan, verkligen super ont. Och jag som ändå har den skönaste sadeln man kan komma över i cykelsadels-vägen. haha, tji fick jag!

Förutom cykelturen igår så la jag även bud på ett wii spel på Tradera, Dewys Adventure. Har velat haft det hur länge som helst men det har alltid varit någon jävel som har lagt över mig i sista sekund. Men nu som sagt fick jag det äntligen! 175kr är inte helt dåligt, iofs finns det att köpa för 199kr, men ändå, jag prutade priset lite iallafall. Synd bara att jag inte kommer att få det förrens nästa vecka någon gång.. Men jag antar att har jag stått ut att vänta såhär länge, så står jag ut några dagar till också.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback