Malin a lá Prickigkorv

Efter en heldag ut i solen så ser jag väl mer eller mindre ut som om jag har fått en prickigkorv i ansiktet, fullt med fränkar, men det hör ju till så man ska ju inte klaga. Är grymt trött nu iallafall efter att ha cyklat, hoppat studsmatta, sprungit och lekt med barn ätit en brakmiddag med grillat. Så ikväll blir det en rätt lugn kväll, datorn & plugg. 

 Men först och främst måste jag ta mig tiden att kolla på Kisse när hon besöker Bella & Tyras Show. Klickade runt mig för någon dag sen och såg lite grann av klippet då så jag tänkte att jag måste se hela. Första gången jag såg Kisse i tv var då när hon gästade Förkväll, och ja, det var ju en upplevelse i sig, så vi får väl se vad det här bär iväg nu när det är TRE kända bloggerskor i samma tv program.

Här finns länken för er som är lika nyfikna som mig på vad det är;
http://nyheter24.se/bella-tyra-show/388231-veckans-gast-kissie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback