Måndag

Nu blir det till att packa ihop lite grejer och sedan bege sig ner mot stan. Ska inhandla lite frukost och sedan vidare mot Mathias. Mer än så är det väl inte.

Nu ljög jag kanske lite.. för vet ni? Jag lämnade in dom sista uppgifterna i skolan idag!! Får se om jag får några kompletteringar eller så imorgon, för isåfall så fixas det och sedan tänker jag unna mig att vara ledig resten av veckan. Det är som Pia sa "-efter 3år duktigt pluggande, så kan man få lite belöning genom lite ledighet såhär i förväg" skönt att höra. Så det blir nog en ons-tors-fre-lör-sön-helg för min del lutar det på. Sedan är det sista vecka nästa vecka! SEN ÄR GLADA HUDIKSKOLAN KAPUTT FÖR MIN DEL!

Kommentarer
Postat av: Oddjenny

Perfect site with convenient navigation. The design also pleases. Thanks!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback