Studenklänning - check!

Det blev en liten impuls tripp till Borlänge idag för mamma hade köpt ett nytt badrumsskåp som vi skulle hämta strax före Falun. Och jag tackar och bockar, från djupet av mitt hjärta, att jag följde med. Jag hittade äntligen en studentklänning. Så nu har jag det klart och det känns jättebra måste jag säga, nu slipper jag gå runt och behöva vara orolig över att kanske stå där utan studentklänning på studenten.

Det negativa med dagen var väl att jag var så fast vid att hitta en studenklänning, att jag knappt hann se någonting annat än vita klänningar, haha.

Kommentarer
Postat av: HANNAH

Jag håller med dig! Men jag hoppas den blir lite som typ sagan om ringen. Där är ju de tre filmerna som EN film.. men samtidigt fick ju avatar ett väldigt bra slut.. men dom kommer säkert på något bra :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback