Student-stress

Okej, jag kan inte påstå att jag inte har någonting alls att göra nu precis. Jag har ungefär allting i hela världen att göra känns det som, skapa fred och ge mat och hungriga i Afrika känns det som, som om jag ska agera som superhjälte eller någonting.

Det jag försöker komma fram till är att jag har super mycket att göra i skolan nu, så mycket att jag liksom har tappat suget att plugga.

Naturkunskap - besrkiva miljöproblem utifrån vald studieinriktning och komma fram med lösningar till det bättre
Svenska B - Språkhistoria, utredande uppsats
Samhälle - Skriva hur det var i Sverige under en valfri period
Ledarskap - Manligt och kvinnligt ledarskap
Projektarbete - projektutvärdering
Projekt och småföretagande - slutuppgift

Alla roliga ämnen dessutom, eller inte. Skulle bara fattas att det kom någon rest som jag hade i matte också, då skulle jag nå toppen på himalaya. Jamen jajustja, utöver det är så har jag ju även körkorts teori, vilket är minst lika kul...

Bröt ihop riktigt rejält när jag kom hem, kände att jag verkligen inte orkade något mer, att jag hade nått min maximala kapacitet av att plugga. Mathias var den som fick ta emot allting, stackarn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback