Korta skolveckor och långa helger!

Veckorna bara flyger förbi och helgerna känns hur långa som helst, är det såhär det ska vara?
Går i skolan fyra dagar i veckan och har "helg" tre dagar, just nu så känns det jäkligt glassigt iallafall. Har hunnit med en massa nu ihelgen. Varit ute och gått, ätit pizza, jäst framför tvn, kört bil, varit till Söderhamn, inhandlat maskeraddräkt, fixa inflyttningspresent till Maria (äntligen), ätit mat hos mormor, plockat svamp, varit social med mormor och maja, tänkt mer över huset (som jag föriövrigt inte har nämnt någonting om tidigare här, men ja, det är inte allt för drastiskt som det låter, vi ska iallafall bo kvar här på Granberg, huset ligger inte alls långt ifrån där vi bor nu alltså. Men om man säger såhär, om jag hade varit så glad att jag hoppade runt över att veta att mamma och pappa kollade på hus, då hade jag skrivit om det för länge sen, men som ni har märkt, så är det inte precis så, haha, men vi får se vart det hela slutar.. ), sovit en massa, ätit mat med släkten, plugga,

och nu ska jag finslipa lite på min illustration på mig själv, är inte riktigt hundra procent nöjd med den, hade högre förhoppningar, men vad tusan, det blir väl bättre så småning om när man lär sig mer hur allting fungerar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback