Tisdag

Känner mig sjukt omotiverad till skolan nu. Känns som om all kreativitet bara har pressats ur mig och det inte finns någonting kvar förtillfället. Har massvis att göra, eller kanske inte massvis, men det är åtminstone  rätt så energikrävande. Två Indesign uppgifter, en där vi ska efterlikna en tidningssida så bra som vi bara kan och en där vi ska göra ett visitkort (vilket man vill ha snyggt och propert eftersom man förmodligen kommer att använda dem senare när vi kommer ut på praktik osv) PLUS en förbannad Dreamweaver uppgift som också kräver lite tålamod, ska göra en personlig startsida för våran egna sida hos Idévärlden. 

Så det känns inte riktigt som om jag bara kan koka ihop någonting heller, utan det här är jobb som jag verkligen kan känna mig nöjd och inte ska behövas skämmas över. Så jag antar att jag kommer få sitta med det ikväll.. Har egentligen inte alls lust med det heller, känner mig lite småkrasslig dessutom.

Mamma och pappa har förövrigt köpt hus nu också, så det blir att det går ett flyttlass någon gång närmare jul..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback