Måndag

Sitter och småredigerar lite bilder sen helgen, tror jag har samlat på mig närmare 100 bilder om inte fler nu under fredag till söndag, både här hemma men också från Gävle som jag tog en liten tur till nu ihelgen för att hälsa på Lindas nya tillskott till hennes lilla familj, Rorschach, en hankatt och ja, hennes andra familjemedlemmar, två marsvin, Elivs och Ringo.

Börjar få lite små ångest över vilka bilder jag ska ha till uppgiften vi fick förra veckan. Vi skulle göra en egen tolkning på höst. Har tre bilder som jag själv tycker jättemycket om, problemet är bara att en av dom är höst, dom andra två är ja, bara fina ändå. Tror jag måste slipa lite mer på det där annars kommer jag väl få någon fråga såsom "Vart är höst i den här bilden?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback