Långhelg 2

Helgen har verkligen varit långdragen..
Slutade runt tre tiden i torsdags och var sedan ledig på fredagen (igen) då jag mest spenderade tiden åt att spela The Sims 3. Igår, ja, pendlade humöret upp och ner under dagen och jag visste inte vart jag skulle ta vägen. Landade tillslut sedan hemma hos Maria vid nio tiden på kvällen. Gjorde mest ingenting, vi satt och kikade lite på tv, installerade sims och spelade lite sims, tog det bara allmänt lugnt hela kvällen/natten. Och idag, ja.. har jag kännt mig helt ut&in i princip. Varit jättetrött och seg hela dagen. 

Dock ett litet plus kanske var att jag har samlat på mig lite vuxenpoäng den här helgen, nämligen röstat.

Kommentarer
Postat av: Carro

Hihi spelar du också sims, jag är sims tokig ibland jag. När jag väl börjat spela så kan jag inte slita mig om jag inte måste^^

/Caroline ifrån skolan


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback