Torsdag

Gud vad härligt väder det är ute nu! Det är till och med så varmt att man kan sitta i shorts och linne bara, i och för sig är det bara på altan där det är lä, men ändå det börjar bli riktigt varmt och skönt ute nu. Härligt! Började dessutom att bli klar med webbsidan, vilket också känns superskönt! Inte nog med det, är klar med tidskriften nu också så imorgon hade jag tänkt kila iväg till skolan en sväng för att skriva ut det så att jag sen bara kan kopppla bort allt som har med skolan att göra då det på lördag vankas tjejfest hos min kusin och bio på söndag. "Hur många lingon finns det i världen?"


Är det någon som vet förresten när man får pengar från Csn? Är det slutet på nästa vecka eller är det om två veckor?

Kommentarer
Postat av: ♥ Nina ♥

CSNpengarna kommer den 21:a! =)



Tänkte försöka skriva ut min folder på tisdag, så det är "klart" så man slipper åka in på torsdagen oxå ...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback