Onsdag

Har varit och pyst runt nere på stan en sväng nu på kvällskvisten med Maria, mysigt! Köpte på mig ett par nya ullsulor till mina skor så dom ska bli lite varmare, annars så blev det inte så mycket mer för min del. Eller ja, jag hittade en klänning, en superfin, men jag och mina breda höfter... jag kom varken i klänngingen hur jag än försökte. Varken om jag tog på mig den via att ta benen först eller via huvudet först, det var riktigt kört. Och det var den sista klänningen som dom hade kvar utav den också, det är så typiskt. Maria däremot fick på sig den, så hon köpte den, haha den rackarn!

Men jag och mina flinka små data fingrar googlade upp klänningen nu när jag väl kom hem, och efter nu efter en stunds letande så hittade jag den tillslut! OCH i rätt storlek också! Så jag slog till direkt eftersom det stog att det fanns "få i lager" och nu efter jag hade genomfört betalningen så var den helt slut, så jag tog nog den sista! Tänk vilken tur man kan ha ibland...

Den är lite grön/grå i färgen, superfin. Känns lite roligare än att den skulle vara bara svart också, så ja! Nu är det bara att vänta på att den ska komma...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback