"Stress-uppgifter" del 2

Här kommer andra delen utav våra stressuppgifter. Här nedan för är affichkampanjen jag pratade om som skulle handla om att locka stockholmare till Hälsningland genom att skapa en affisch kampanj som skulle synas på tunnelbanans rulltrappor. Jag & min grupp kom fram till att ta fram kontrasten och köra lite på "du är här"-principen som brukar finnas på bland annat kartavdelningarna på Ikea, haha. Blev lite som en pik. 




Och ja, idag var som sagt sista dagen utav den här "stressveckan" och idag så fick vi i uppgift att skapa en flash annons till telefonföretaget som gör Doro, ni vet dom där telefonenerna som är till för lite äldre? Stora knappar och sådär. Hur som helst så tycker jag det gick finemang, ända tills jag skulle kolla hur stor filen var.... så det blev lite krångel med det. Fick bli som det blev helt enkelt, hade inte så mycket tid över heller.

MEN HUR SOM HELST, är veckan över nu och det känns skönt. Känner mig ändå rätt nöjd över veckan dock så känns verkligen i huvudet att man har gått på högvarv 4 dagar på raken nu utan lunch och pauser, så det ska bli skönt att få ta det lite lugnt nu över helgen. Dock imorgon ska jag ut och härja lite på stan hade jag tänkt, kolla lite efter julklappar samt klippa och färga håret så det blir lite fint såhär till jul. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

KY utbildning skulle jag också ha valt, grymt ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback