"Stress-uppgifter"

http://24.media.tumblr.com/tumblr_lvqg5drZdS1qcgvuro1_500.gif
Lite sådär kände jag mig idag under vår "stress-lektion" med Mats.

Det är så att vi har en "stress-vecka" den här veckan då vi har stress uppgifter med samtliga lärare, vi får uppgifter presenterad på morgonen och sen har vi 4 timmar på oss att göra klart den. Så det börjades i måndags då vi fick göra olika diagram och grejer i Illustrator, igår, tisdags, hade vi Linda och då fick vi jobba 3 & 3 och komma på en affischkampanj för att locka stockholmare till Hälsingland. Och idag, onsdag, fick vi i uppgift att skapa en annons i 50-tals/ art deco / retro stil åt Kesam, ett lackeringsföretag.

Jag kan säga som så, att dom tidgare uppgifterna har jag kännt mig rätt nöjda med och har inte kännt mig så himla stressad när jag gjorde dom heller.. men idag höll jag bokstavligen att slita av mig håret. Jag satt där i 3 timmar och försökte komma på nått att göra, slutade med att jag skrotade allt och började om på nytt vilket ledde till att det inte alls blev som jag tänkt mig. 




Ja, såhär blev den alltså. Hade ju tänkt att jag skulle ha någon lite roligare copy (text) på den, men tiden räckte inte ritkigt till... Sen vet jag inte om det blev så himla retro heller, det ända som blev det var väl nästintill bara mönstret? haha. Blev inte sådär supernöjd med det men jag hade iallafall nått att lämna in. Och man ska misslyckas någon gång också, det hör till. Programmen jag har användt till den här är iallafall Photoshop & Illustrator. 





Och här har vi stressuppgiften vi fick i måndags utav Billy då vi som
sagt skulle göra olika diagram. Här använde jag mig utav Illustrator. 


Ska ta och leta fram dom 4 affischer som jag och min grupp gjorde igår under Lindas lektion också, tror dock dom blev kvar på datorn på skolan. Ska ta och hämta dom imorgon så uppdaterar jag mer då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback