Veckans bilder hos Helahalsingland

till min stora förvåning var ett utav mina foton med i dagens Bollnäs nytt! Satt och kikade i den som vanligt, lusläste lite bara för att fördriva tiden och att vakna till. Kollade lite snabbt på sista sidan och la sedan udan tidningen, sedan slog det mig, var det inte min bild på Erika som var med? Och jo det var det! Skickade nämligen in en bild för nån vecka sen, men trodde inte rikigt att den skulle komma med, men tänkte att jag kunde ju alltid testa. Så här var beskrivningen på tävlingen; 

"Har du gjort en maträtt utöver det vanliga? Kanske en tjusig förrätt eller en kul efterrätt? Tog du en bild? Skicka i så fall in den till Min Sida och få chansen att vinna en av tre biobiljetter!"

Nog stack den ut från dom två andra.. Så nu får vi se vad det blir av det här! Om ni vill rösta så klicka HÄR så kommer ni direkt till Helahalsingland.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback