16 dagar kvar!

woho, nu har jag klarat mig igenom ena halvan av mitt sommarjobb! Bara tre veckor kvar, eller ja 16 "jobbdagar" sen får jag mitt efterlängtade sommarlov... i tre veckor, sen börjar jag i skolan igen. Och gissa om jag kommer njuta av dom  tre veckorna?! Phu, har nästan glömt hur det känns att sova ut riktigt. Har nämligen blivit så pass "van" att kliva upp tidigt på morgonen, att jag till och med på helgerna vaknar tidigt. Det är illa. Riktigt illa. Så det måste ändras, annars kommer jag väl sluta som mormor som kliver upp fyra på morgonen..

Apropå mormor, hade tänkt gått till henne nu flera dagar, men det har liksom inte blivit av ritkigt. Har på nått vis alltid somnat ute i solstolen när jag har kommit hem från jobbet, -förutom igår, då frös jag så mycket så jag la mig i sängen för att bli lite varm, vaknade sedan vid halv åtta... Det var bara i princip att hoppa in i duschen då, och sen fortsätta sova. Det känns ungefär nått sånt som jag skulle kunna göra nu också, även fast att jag lyckades somna i solstolen tidigare. Ska ta och kika lite på Ullared, dricka lite te för min onda hals och sen sova. Låter inte alls som en dum ide. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback