Nämen?

Se här då! Någon som tycker något ser lite bekant ut? Kanske den första bilden? Eller kanske just namnet Malin Sandström tänder nån liten glödlampa hos någon?


Haha, ja det är sant. Jag är med och tävlar igen hos
helahalsingland.se/minsida med min bild på mina och mammas små virkade bakelser! Vi får se hur det går den här gången!


Nu så ska jag ta och försöka få ihop nått till den "Grafiska manualen" som vi fick i uppgift förra veckan.. Står verkligen still. Jag menar, jag ska göra en logga åt ett gym.. jag tränar inte ens, knappt så att jag går, haha jag har ju inte ens nått jag kan relatera till liksom.. Men ja, jag får väl se det som en utmaning! En hemsk sådan. Tror jag inte kommer att vara den som kommer att sitta och skrika efter att vilja göra en gym logo efter detta, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback