Måndag

Superskön dag idag! Var iväg en sväng till skolan imorse vid 10 tiden, halv 11 var jag hemma igen efter en deal, jag skulle fortsätta att jobba på med några illustrationer som jag påbörjade förra veckan och resten av gruppen skulle ut och fota skog. Och eftersom det har varit så fint väder ute idag så passade jag på att få lite sol på mig, så jag jobbade och solade, perfekt kombo! Ska dock ta och fixa lite småfix, sen är illustrationen i princip klar. Och för er som undrar vad det är för illustration är det ingen speciell, det är bara att jag har ritat av en befintlig illustration som finns på sågklingsförpackningen som vi ska göra.. så det är inte direkt någon superrolig illustration precis, haha. 

Ringde och beställde klipptid idag med! 23 maj klockan 16.15, känns skönt att jag har det klart. Mitt hår har snart börjat levt sitt egna lilla liv snart så långt och tråkigt det har blivit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback