Måndag

phu, har skickat iväg Malaco uppgiften nu, struntade i att göra en rabattcheck som jag från början tänkte, det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig så jag struntade som sagt i det den här gången. 

Har iallafall kommit igång med LIA-praktiken som vi kommer att ha fram tills vi får sommarlov, känns okej, tror jag. Förutom att vi kommer att behöva ta några turer till Edsbyn fram och tillbaka fram över då vi fick EIA som våran kund (som gör lite av olika skogsverktyg, sågar, gripar osv. och vi kommer att få göra trycksaker åt dem, visitkort, förpackning m.m) ..  Men ja, förhoppningsvis så blir det bra ändå! Kommer bli roligt att få göra lite som man kanske inte annars skulle fått gjort i skolan och testa på att göra förpackningar, det blir nog spännande att se hur allting blir i slutändan! Fick iallafall många bra grejer som vi kan utgå ifrån. 

Men jag säger då det, att man ALLTID är helt slut efter första dagen i skolan efter ett lov, det är så jämt! Blir att ta sig en liten tupplur snart nog skulle jag tro, haha.

Föriövrigt så vann jag tydligen nyckelhalsbandet av Emy som jag tävlade om, jag som vanligtvis inte brukar ha turen på min sida när det gäller sånt där, men den här gången så hade jag tydligen det, roligt!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback