Onsdag

Var ett tag sen nu, fast det har inte hänt så mycket sen sist heller så. Har suttit och frilagt produktfoton,  dvs en massa sågklingor & skogsverktyg så nu imorgon, förhoppningsvis, kommer det att ordna upp sig till slut!

För iövrigt så håller jag på att fiskar runt efter lite strö jobb hos olika företag som jag kan dra lite nytta till min portfolio i framtiden, har redan fått napp ifrån en smyckessäjare, så vi får se vad det blir! Kan vara lite roligt att få göra nått som man verkligen tycker om! Efter dom här "kreaktiva" veckorna kliar det rätt mycket i mina fingar.. DOCK så kan jag ju säga att min ide som jag kom fram med till EIA, köpte dom! En linje med två granar, låter väldigt simpelt, men faktiskt behöver det inte vara så mycket mer än så, tydligen. Det kommer väl upp några bilder om några veckor eller sådär när allt är klart!

Nu ska jag ta och bädda ner mig i sängen och kolla på senaste avsnittet av Glee. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Nathalie Evrung

Sv: Hejsan!

Ja, jag har för mig att totalen låg kring 150 svenska kr, det kan ju variera lite i och med att man handlar i en annan valuta.



Kram!

Postat av: Caroline

Kul :D du är duktig du!

2011-05-27 @ 21:48:59
URL: http://viibollnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback