Onsdag

Blev en kort dag för min del idag, åkte till skolan vid 10 och åkte hem sedan vid 12. Kom överrens att jag inte hade så mycket att göra så jag kunde åka hem och kolla lite på förpackningarna istället, så det är vad jag har gjort och kommer göra ikväll.

Fick även ett glädjande mail nyss också ifrån våran lärare Camilla angående den senaste lovuppgiften som vi fick (vi skulle marknadsföra Malaco's nya smak, Malaco Summer fresh klicka här för att komma till resultatet på den uppgiften). Fick en massa bra feedback! Känns roligt att höra att folk gillar det man gör, vore ju rätt trist om dom inte gjorde det liksom..  Så det känns iallafall jättekul att se resultat ifrån vad man har gjort. Börjar gilla dom här lovuppgifterna allt mer och mer, synd nog så har vi inte nå mer uppgifter då vi snart få sommarlov.. fast det är ju inte så tokigt det heller så ;)

Här är några av mina små illustrationer som var med på lovuppgiften.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback