November

Åh känner mig verkligen supertrött, blev lättad över att se att morgondagen inte börjar förrens vid ett, kanske har en chans att sova bort och framförallt, ta det lugnt, för att få bort min huvudvärk som jag har haft sen i lördags när jag kom hem ifrån Erika.

Ja, jo, apropå Erika ja, så var jag och hälsade på henne i Ljusdal fredag till lördag. Hade supermysigt, åt tacos & kladdkaka och bara latade oss i princip. Känns skönt att vara med henne på såvis, för man behöver inte alltid hitta på en massa jämt bara föratt umgås, vi tar allting lite mer som det kommer bara, haha, men antar att det ligger kvar sen vi bodde i Hudik. Ibland så önskar man att man bodde lika nära varandra nu som vi gjorde då, dvs vägg i vägg, kändes tråkigt att åka hem till Bollnäs igen :( 

Hur som helst så insåg jag igår att det inte var någon idé att börja plugga med min bankande huvudvärk som jag hade lyckats dragit på mig på tågresan hem så det blev lite filmtittning först och sen sova. Och idag var det tänkt att jag, mamma & pappa skulle ner till Valbo och kika runt men så när vi hade kommit halvvägs till Gävle, i Tönnerbro, så bestämde vi oss istället att åka emot Sundsvall, så där har vi traskat runt hela dagen idag, kom hem vid halv åtta tiden så man känner sig rätt mör i kroppen nu... så nu blir det att sova och kanske förhoppningsvis vakna i tid imorgon så man hinner ta igen lite tid!

liten snabb uppdatering; 
läste just mina kommentarer här på bloggen (vilket jag ibland helt kan glömma bort att kolla.. ) och fick syn på detta;

erika om Dag 01 - Presentera mig själv:
som person är du: den underbaraste människan på hela jorden. 
tack vare dig hittade jag mig själv och det var tack vare dig jag glömde bort allt som har med dåligheter och ångest att göra. du gjorde mig till en bättre människa, och till den jag är idag. hade jag inte fått tillbringa det 1 ½ året med dig på elevhemmet, vet jag inte vart jag hade stått nu, vart jag hade varit eller betet mig.
du var/är den bästa vännen jag haft/har, jag kommer aldrig någonsin hitta någon som kommer förstå sig på mig så som du gjorde eller någon som kommer acceptera alla mina brister.

Jag vill bara säga det....Du är fantastisk.



Blödig som man är så gör ju det här att man bara vill gråta en skvätt och fly till Ljusdal och bosätta mig i Erikas soffa! Min fina vän.

Jag håller fortfarande fast vid det jag alltid har sagt;
"Riktiga vänner är som stjärnor.. Du ser dem inte alltid,
men du vet att de alltid finns där för dig."
tack vare dig hittade jag mig själv och det var tack vare dig jag glömde bort allt som har med dåligheter och ångest att göra. du gjorde mig till en bättre människa, och till den jag är idag. hade jag inte fått tillbringa det 1 ½ året med dig på elevhemmet, vet jag inte vart jag hade stått nu, vart jag hade varit eller betet mig.
du var/är den bästa vännen jag haft/har, jag kommer aldrig någonsin hitta någon som kommer förstå sig på mig så som du gjorde eller någon som kommer acceptera alla mina brister.
Jag vill bara säga det....Du är fantastisk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback