Inför LIA

åhå, var och hälsade på hos Ryter idag! Kändes som om det gick bra, men man vet ju aldrig. Var iallafall ett trevlig litet gäng som var mitt uppe i flyttstöket. Lite småkul att dom hade gjort grejer åt Cross Control i Alfta där pappa jobbar och där jag var och sommarjobbade i sommras. Förutom det hade dom gjort massa andra fina grejer & det verkade dessutom som om det var lite av varje som man fick göra, spännande!

Var till Söderhamn och hälsade på hos MittMedia också på eftermiddagen, där vi även har varit på studiebesök förut med klassen också men jag kände att jag ville veta lite mer specifikt vad dom gjorde och hur det gick till och det blev jag. Roligt också att han jag träffade, Niklas, verkligen våga kolla på allt jag har gjort som ligger i portfolion, tänker mest på de olika foldrarna & grafiska manualerna jag har gjort. Alla andra har varit lite försiktiga med att ta upp och känna på allt. Ska dessutom få ett litet "arbetsprov" skickat till mig på måndag som jag ska göra. Kändes jätteroligt, för även om jag kanske inte får någon plats där eller kanske väljer nått annat företag, så är det ju en liten upplevelse i sig att få testa på att jobba med "riktigt" matrial eller hur man ska säga. 

Vad det känns nu, så har jag ingenaning om vilket företag jag gillar mest. Dom tre jag har besökt är tre helt olika företag med tre helt olika inriktningar, synd nog kan man ju inte ha praktik hos alla tre, haha. Men hur som helst så otroligt glad över all respons jag har fått från alla företag jag har varit hos den här veckan, det känns jättebra! Det ger en liten puff framåt till att utvecklas mer :)

Nu ska jag återgå till att illustrera små monster!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback