Fin kväll med en fin vän!

Det är så otroligt skönt att ha vänner som man verkligen vet vart man har dom. Jag har turen att ha fina vänner som jag verkligen vet var jag har dom. Och att vi inte ses på ett tag, det gör inte så mycket, vi vet fortfarande vart vi har varandra och vi tar alltid upp där vi slutade sist, typ. Uppdaterar om vad som händer i livet. Otroligt glad för mina fina små!

Imorgon gör jag sista rycket för den här veckan på praktiken, sedan blir det lite lång ledighet över påsk här. Ska däremot jobba lite med lite privata grejer som jag har, bland annat ska jag skriva ett personligt brev och skicka iväg till Broby Grafiska sen har jag även i uppgift att ta fram lite alster ifrån min tid på Idévärlden plus skriva en liten rad om mig! Varje år så gör avgångsklassen en portfolio med hela klassens verk som delas ut vid avslutningen, blir som ett minne ifrån allihopa, lite som en skolkatalog ungefär, fast ändå inte. Ska bli superkul att se slut resultatet den 1 juni då när vi slutar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback