Fynd till garderoben

Idag har det blivit lite av varje. Åkte och storhandlade med mamma, var samtidigt in en sväng på Jysk där jag hittade jättefina små, ja, halm korgar? 115kr styck. Passade min lilla walk-in-closet som handen i handsken. Så när jag kom hem så blev det lite ommöblering på hyllorna, samt att jag rensade ut lite kläder som jag knappt har användt. Funderar på om jag alltingen ska lägga ut lite här på bloggen eller om jag skickar ut det på Facebook (finns ju nått köp & sälj där, om jag gör det så kan jag ju kanske få slippa skicka allt också), ELLER också Tradera som jag brukar ha kört med förut. Hann lägga ut ett par jeans där, här hittar ni dom , så om det är någon som känner sig lite sugen på dom, ropa in dom!

Såhär blev det iallafall i garderoben. Superfina! Sen när jag flyttar så behöver man ju inte ha dom på hylla sådär, funkar nog att ha på golvet lika gärna. Hur som helst, glad_tjej_91



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback