Tandläkarbesök

Det var motvilligt jag klev upp imorse, dels att det var tidigt men också föratt jag visste att jag skulle bege mig till tandläkaren..

I vanlig tur och ordning så kom jag dit lagomt, lagomt tidigt för att sitta och bli lite sådär extra nervös i väntrummet. Och inte föratt undgå traditionerna, så hade jag tandsten även den här gången.. så nu känner man sig sådär "härligt" öm i munnen igen.  Och om det inte hade varit för att personalen på folktandvården var så trevlig och hjälpsamma hela tiden, så hade jag också gärna velat petat med en vass grej i deras tandkött också.. 

Hur som helst, så är jag själv hemma idag. Mamma är ute och reser i kalla norrland och pappa jobbar som vanligt. Så idag blir det bara en filmmys-dag, det kan jag unna mig nu när jag har varit så duktig hos tandläkaren! Tar och börjar med nya glee-avsnittet! tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback