Snart snart..

Snart nytt år, 2007 rättare sagt.
inget nyårslöfte för mig inte. Har aldrig haft någon, och kommer aldrig att ha något nyårslöfte!
Man klarar sig alldeles utmärkt utan några.
Fast om sanningen skulle fram.. så tror jag att jag inte skulle klara av att hålla ett nyårslöfte. (a)

Jaja, nyårslöften är bara babbel enligt mig.

Imorgon så kommer Therese hit, sen så ska vi till vallsta och gratta farmor!
egentligen så har jag ingen lust. För det är alltid så mycket folk som är där, och som man inte ens känner eller har träffat någon gång, och då måste man presentera sig och blabla. Men, vad gör man inte för sin kära farmor? haha.
Gott nytt år alla!
& simma lungt.

Kommentarer
Postat av: Anna - Bebis i magen♥

oj vad länge du har haft din blogg :P :O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback