Hudiksvall ikväll

Just nu så sitter jag och väntar på att maten ska bli klar sen så ska jag iväg itll hudiksvall och kika på skolan jag har sökt till. (Har en känsla av att jag kommer att somna i bilen.. även om det inte är så jättelång bilresa.) Får väl hoppas på att det ser bra ut där då.

Idag var det en grej som störde mig riktigt reält mycket. Alla var på mig. Allt började som ett skämt och då tyckte även jag att det var kul. Men sen när allt fler & fler börja lägga sig i, då blev det för mycket. Det blev föör uppförstorat. "amen hon byter ju kille hela tiden" HAHAH. herregud. Skaffa dig ett liv lilla vän så går allt fint ska du se. Berätta för mig nu hur det är, om du nu vet så himla mycket. Berätta för mig vilka jag har hållt på med? Engligt dig så låter det som om jag har haft jättemånga, vilket jag inte har haft.  JAG BLIR SÅ GRYMT IRRITERAD PÅ SÅNT FOLK SOM TROR DOM SÄGER RÄTT. Det ända man kan säga om er som är så "perfekt och allting" är att ni inte vet ett piss.

Men men, nu ska jag lugna ner mig lite grann. Så nu ska jag gå och käka pappas älskade köttfärssås och spagetti Ha en kanon kväll!

Ps. ni får gärna dra ett sms till mig när jag sitter i bilen påväg upp till hudiksvall! Det skadar aldrig med lite sällskap. :)
PUSS


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback