Klippidiklipp (?)

Jag blev så trött på min långa lugg idag så jag tog fram saxen klippte lite. Inte sådär värst mycket, men en liten bit. blev faktisk rätt nöjd med resultatet. Sen så lekte jag lite med min plattång och försökte få lockar, gick väl sisådär med det. Ibland blev det bra & ibland inte. Men iallafall. Jag funderar på om jag ska beställa en tid hos frissan och fixa till mitt hår lite grann. Just nu så är det bara platt & tråkigt. Jag vill ha något nytt! 
Såhär blev iallafall håret, inte världens bästa kort. Men dom får duga! Det är ju alltid någonting!
image23   image24

& imorgon blir det en liten tripp upp till hudiksvall med mamma & pappa. Ska till skolan som jag hade sökt till. Tyvärr hade jag fel förut. Jag tror jag har skrivit att jag skulle dit på tisdag, men det var fel. Jag ska dit imorgon - Måndag klockan 18.30.

Och jag & Maria har haft "film maraton" ihelgen också. Har kollat på en massa filmer.
Click, Bortspolad, På Andra Sidan Häcken, The Perfect Man, Fantastic Four och sen blev det lite tv på det.
Sen så har vi käkat.. Om jag en gång har tagit ett chips kan jag inte sluta att äta sen. Det är det som är så farligt med chips. Och inte nog med det, igår kväll så åt vi pizza + en massa dricka också. Uff, jag känner mig helt uppblåst nu av allt. Jag var så mätt imorse när jag vaknade att jag knappt fick i mig 2mackor. Annars brukar det ju inte vara några problem! Pizza är inte lika gott längre som det var förut. Om pizzan ska vara riktigt god, så ska den vara kall! Vilket den är nu! ;)

Blaaablaablaaa

Någon som vill hitta på någonting kul på påsklovet förresten?  det är bara att hööra av sig isåfall! För jag blir förmodligen hemma hela lovet om jag inte åker till stugan eller nått!


Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback