You have stolen my heart!

Världens skönaste låt, eller kanske inte världens men det är näära.
Dashboard  Confessional - Stolen

Jani, imorse kom mamma och väckte mig klockan kvart över åtta för att vi skulle komma ner på stan lagom tills dom öppnade. Men tror ni att vi har åkt? Nej. Mamma sitter och gör en massa annat nu.
Och förmodligen så kommer det nog inte att bli stan idag. För jag anar att när mamma är klar med vad hon nu gör, kommer jag att vara hungrig.  (vilket jag redan är känner jag) Så då kommer mamma säga som vanligt.
"- Ja, men då kan vi åka ner på stan någon annan dag så tar vi och äter någonting nu istället.. "
Observera någon annan dag , enligt mamma verkar det betyda om sisådär 1-2veckor.
Så, det känns lite kasst att veta att man har kivit upp i onödan.  Och jag som inte la mig så himla tidigt igår heller, är gaaaanska så trött nu också.  Men, det är bara att bita ihop. 

Bara för att hon inte åkte ner på stan med mig idag så ska hon få färga mitt hår ikväll vare sej hon vill eller inte,  som straff.  Mooahahaha.


Snaart har jag 200st som har besökt min blogg!
Att mitt liv kan vara så intressant, det visste jag inte.

Love  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback