Breaking Benjamin - Had enough

You had to have it all,
Well have you had enough?
You greedy little bastard,
You will get what you deserve.
When all is said and done,
I will be the one to leave you in the misery and hate what you've become.


Jani. det var en natt i natt också, haha. mysigtmysigt.

Har legat ute i solen hela dagen idag. Var sådär lagomt varmt idag, varken stekhett eller kallt - lagomt. Känns faktiskt som om jag har fått lite färg på mig. Men det är väl kanske bara nu. Får väl se hur det bli till kvällen, det brukar synas efter ett tag om det liksom har fastnat eller inte. Haha. Ska försöka få med mamma till valbo imorgon för jag måste ta och köpa både en ny skärm till datan och sen ska jag köpa kläder (a) eller också blir det bara kläder nu den här svängen om vi åker. Och om vi inte åker alls, då vill jag åka till Galven och bada. Myspys ställe!

Som en sommar dröm.
för bra för att vara sann
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback