You are still here..

.. when i close my eyes.

Ja det var ju tänkt att jag skulle på Bollnäsfestivalen igår kväll och kolla på Takida. Hade gjort i ordnig mig och allt och tänkte höra om någon skulle dit så jag kunde lifta med dom dit. Men icke, det var ingen som skulle dit, utan alla som skulle dit var redan där. Så då var jag tvungen att försöka ragga lite skjuts av folk. Testade med folk på msn, sen via sms. Men det gick ju inte så värst bra. Alltingen vägrade dom eller också var dom som sagt redan där på festivalen. Jag kunde ju ha gått dit till sävstaås, men jag kände inte för att gå i skogen själv.  Och jag tänkte om jag verkligen hade viljat gått, så hade jag gått för länge sen.. Så det blev ingen bollnäsfestival för mig. Mina 350kr är kvar och jag ska köpa en locktång för det istället.

Var ner på brännbollsyran en sväng idag. Otroooligt varmt men så mysigt! Var där ett tag sen åkte jag hem & la mig på baksidan och solade.

btw. nu kan jag inte dricka mjölk igen. Laktosintolerant? usch. Har inte druckigt mjölk nu sen jag kom hem från åland, alltså sen i onsdags. När jag drack det då kändes det som om magen skrek allt vad den orkade! Jag fick jätteont. Tror aldrig jag hade haft så ont någon gång :O Så nu ska jag dricka vatten några dagar framöver och se sen hur det blir, om det blir bättre, eller om det är lika. Skulle vara rätt kasst om jag blev laktosintolerant, då kan jag ju inte dricka vanlig mjök..

30:e är det Grillnatta också här i Bollnäs. Då ska jag nog försöka ragga ihop lite folk och sen dra till prästnäset eller nått sånt å grilla. Skulle vart rätt mysigt :) aja, jag ska inte säga så mycket.. vi får se hur det blir med det!

och föriövrigt så såg jag Nordman trippa runt på stan idag. Eller rättare sagt, han var påväg in till Scanic Hotel inne i stan. Jag tyckte jag också att jag kände igen honom. Sen hade han ett sånt där kort som artiser/pressen och all övrig personal som jobbar på Bollnäsfestivalen. Så jaa, jag såg Nordman som sagt :j

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback