1234

tell me that you love me more!


Sitter här och har lite små funderingar på att man kanske ska ta och gå på Bollnäs festivalen ändå. För nu när jag har hört endel band som ska dit så har jag faktiskt blivit lite sugen på att gå. Jaja om jag har tur, så kanske jag slipper betala biljetten själv också.. Men.. "Pengar är inget problem." Efter den 6:e så är jag rik, så det spelar kanske inte så stor roll om jag får betala biljetten själv eller inte.

Fan jag känner mig så seg idag. Fick ju knappt sova någonting i natt för det brann ju i skogen här så brandkåren och hela faderittan kom ju hit mitt i natten. Somnade väl inte förrens klockan var 5 halv 6 på morgonen.. Jag läre rycka upp mig nu. Jag kan inte bara vara hemma och sova. Måste hitta på någonting nu snart, annars kryper jag ut ur skinnet!
:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback