.. Man förstår aldrig hur mycket en person betyder för en, förns man har mist den.

.. man förstår aldrig hur mycket en person betyder för en, förns man har mist den. Det är ju så man brukar säga, och det stämmer. Ett år har gått nu snart och jag har konstigt nog fortfarande känslor kvar för dig, även fast att jag egentligen inte ska ha det. det är helt knasigt, jag vet inte vad jag ska göra, jag vet inte vad jag ska säga, allt vore så mycket enklare om du & jag inte hade träffats överhuvudtaget. För det jag vill förstår inte du, det är inte ens lönt att försöka, så det finns ingen anledning till att ägna tankarna åt dig mer. Men jag kan inte låta bli, du är och kommer alltid att vara du, och kommer alltid att vara speciell.

Varför ska allting jämt hända på en och samma gång för mig?!


Idag så var det elevensval dag, vilket innebärde att jag hade studiestugan hela dagen. Fast jag kan då inte påstå att jag gjorde så mycket. skrev 2 rader och läste lite. Sen så nu här efter lucnh så fick vi kolla på Forrest Gump, - en jättefin film.  Har den här hemma och men jag har aldrig orkat kollat på den för fodralet till den såg så himla tråkig.  "döm inte boken efter dess utsida"  ja, i det här fallet så skulle man inte ha gjort det. Kommer klart att kolla på den flera gånger!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback