I'm holding on your rope, got me ten feet off the ground

Jag är totalt förälskad i one republic's låt. Den är helt underbar :> mahah. Jaja inatt så sov iallafall Erika hos mig eftersom hon inte hade fått någon rullgardin. Och jag som sa att jag skulle sova senast 12, för jag har varit så trött dom senaste dagarna.. Men att gå och lägga mig klockan 12, ja det var typ bara nått jag sa verkade det som.  Fast iofs. Jag la mig ju i sängen 12 och försökte somna, men det gick inte, så då låg jag och pratade med Erika istället. 
"jag tycker inte om färgen rosa."
"nähe.. men asså, det finns ju typ olika rosa ju"
"joo det gör det. typ som färgen ditt tak har, ljusblått"

Det var nog det roligaste exemplet jag någonsin har hört. Hon är lite rolig.

Förresten, jag har fått lite små tankar om att ta och flytta ner på nedervårningen eftersom jag alltid är där nere. Har iallafall flyttat ner maten och så. Så vi får väl se hur det blir med resten ;> haha.


Kommentarer
Postat av: Erika

jag blir alldeles tårögd när jag läser. gud vad jag saknar den där tiden med dig...aldrig haft en vän som dig. tack, måste jag säga.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback