Klockrent.

Herregud vilken vecka det har varit, snacka om humörsvängingar man har haft. Ibörjan av veckan kändes allting bara knasigt och konstigt, men det liksom löste sig på nått sätt. Så nu i slutet av veckan har jag haft gryymt roligt. Tror jag aldrig har haft så roligt på länge där uppe faktiskt, igår var nog värst. Först kollade jag & en massa folk på film inne hos stefan, dead mary, var väll lite sådär halv läskig ibland. haha men jag blev mest rädd för att Sara blev så rädd, hon skrämde ju mig med när hon hoppade till. Sen trippade jag, sara & lollo in till lollos rum, sen kom Micke och Stefan och hälsade på, och NÅGON blev "avsugen" av dammsugaren senare. hahahah, jag hållde på att dö. Sen så blev det fart på oss igen! Fika fika. Vi fick höra underbar live-musik igår vid matbordet också när vi fikade, Fredik spelade på en tepåse karton, Stefan spelade på en bit papper ifrån knäckebrödspappret och micke spelade på juicekartongen. Som ni kan ana, så lät det vääldigt bra ;> Sen fick vi för oss att hitta på nått igen, så då gick vi ut i korridoren och babblade lite.

Stefan "- Tänk om vi skulle vara med i big brother huset, fan vad kul"
Micke "- Då skulle jag ha silikontuttar."

Sen tog krafterna slut för alla tror jag, för alla försvann. Sara & jag sov inne hos Lollo för att vi inte ville sova själva. Och jag kommer ihåg att jag och Sara satt och kollade lite på matten, eftersom vi skulle ha matteprov idag. Sen la sig Sara i sängen, sen blev hon tyst, jättetyst. Så hon sov typ. Och jag hade energi som bara den, så då låg jag och pratade med Lollo medans hon satte i sin piercing, kommer ihåg hur jag tjatade på hur pigg jag var och att jag var hungirg, sen pang! Så sov jag helt plötsligt. :p

Härliga människor ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback