Beslutångest.

Japp, Beslutångest.
Alltingen så blir det Gfesten på fredag här i Hudiksvall eller också ska det bli Tranan hemma i Bollnäs. Med tanken på att jag inte har träffat folket hemma så mycket nu på sista tiden så känns det ju locknade att åka dit. Men samtidigt så vill jag ju på Gfesten också.. så ja, det har blivit lite svårt för mig. 
 
För iövrigt så trivs jag fortfarande lika bra här på skolan. "Det är alla tiiiders!"
Synd bara att man inte har fått ordning på internet på rummet.. eller, jag har ju egentligen fått det, har ju alla grejer och så som man ska ha nu.. Men det är bara det att "käkkenän" även kallad Niklas har lånat den där mottagar grejen, och utan den så funkar det ju inte. Men ska få tillbaka den imorgon eller på onsdag. Så det är lugnt, det löser sig. Så på vilken data sitter jag på nura?  Joo,  på en av skolans datorer, där ,man varken kan gå in på Lunarstorm eller på MSN. Så jag  får helt enkelt byta ut Lunarstorm till Netlog och MSN till Meebo. Vilket funkar, för stunden.

Nejnej, nu ska jag nog ta och gå och vara lite social med Frida, Sara & Lollo. Ska väl förresten ta och käka nått med, det kurrar ju sådär läskitg i magen igen..

Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback