22 december

Då var man helt klar med alla julklappar, känns rikigt skönt måste jag säga! Även om jag fick åka ner på stan idag en snabb sväng och fixa dom allra sista så gick det bra ändå, var inte så värst mycket folk som jag trodde att det skulle vara. Så nu är det bara att vänta i några dagar. Det som är det roligaste nu tycker jag är att jag har inte sagt till någon vad jag önskar mig, så iår blir det lite spännande faktiskt när man inte har en blekaste aning om vad som kommer att finnas i paketen, sånt är roligt. Haha! Men antagligen får jag pengar eller nå smått, kanske scrapbooking? Ja, sånt visar sig. Julafton kommer iallafall att firas i Arbrå hos min moster med hela tjocka släkten.

Åt mat från highlander idag, turkiskmat, hur gott som helst. Fattades bara att det varit sisådär 30grader varmt och jättesoligt, då hade jag tyckt om det ännu mera! Men julbak är ju inte heller så dåligt. Ska baka pepparkaks-renar & chokladflingor ikväll och sen ska jag till Mathias också! PUSSSSSSSSSSSSS.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback