But dreams just aren't enough, so I´ll be waiting for the real thing.

vad har jag gjort idag?
jo det blev som jag sa, jag åkte ner på stan efter skolan och köpte lite mat (närmare bestämt en juice och sex stycken klementiner/mandariner) sen gick jag runt och kollar runt lite snabbt med Nathalie inne påGuldsmeden sen gick jag och köpte julklapp till Mathias.Känns verkligen skönt att man snart är klar med det, har 3st kvar.Till Erika, lisa & Maria. Men till Erika vet jag precis vad jag ska köpa så det behöver jag inte heller oroa mig för. Och till Lisa & Maria är det nog heller inte så svårt. Så det kommer nog att gå ganska så bra det där med julklappshandling iår.

börjar bara känna mig liite stressad att hinna klart med kalendern. Har ju bara knappt 2 veckor kvar i skolan och den ska vara klar innan dess, Helst den här veckan så att man ser vad som fattas eller som ska ändras. Men jag antar att det kommer att lösa sig, som allting annat brukar göra för mig.

Sånna här kvallar som man egentligen inte gör någonting speciellt på,
borde man ha fler av ibland. Idag behövdes det en sån dag.

Sajag att jag & Mathias har varit tillsammans 7 hela månader? !
Nej, men nu gjorde jag det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback