Dreams just aren't enough.

Jag upptäckte idag när jag höll på att rensa ut mina byrå-lådor som jag hade fyllt upp så mycket som man bara kan med papper och annat skit som jag aldrig använder, att jag har ingen papperskorg! Jo, jag har väl en. En som jag kanske har haft i 3-4år nu. Det är en veromoda papperskasse som jag har gjort lite sådär profisoriskt som papperskorg. Men upptäckte nu att det inte alls funkade längre. Och det bra med det hela var att på lördag när vi ska ner till Gävle för att gratta min syster som fyller år så sa hon att hon ville till Ikea, så jag kan ju passa på att köpa med mig en papperskorg hem! Det får bli en enkel "Fniss"- papperskorg för 19:- spänn. Den duger alldeles utmärkt. Sen ska jag ta och köpa en ny ljusgrej också tror jag..... allt i svart.....



Men som sagt, jag har suttit och rensat mina lådor nu i snart 3timmar vilket är ganska mycket bara för att vara fyra lådor så ni kan tänka er hur mycket det var i dom. Hittade även två te-burkar som jag hade sagt till Linda att hon kunde få, så det är väl bara att slå in dom till en liten present till henne då. Fiffigt.

började även på med lite scrapbooking idag, men det sket sig rejält. Det ända jag lyckades åstakomma var en halv snöflinga, sen slutade med att allt jag hade plockat fram och tänkte göra försvann ner i källaren igen. Det kändes ganska så löjligt. Får ta nya tag någon annan dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback